به خدا گفتم2...



گفتم: خدایا از همه دلگیرم!

گفت: حتی از من؟!

گفتم: خدایا دلم را ربودند!

گفت: بیش از من؟!

گفتم: خدایا چقدر دوری!

گفت: تو یا من؟!

گفتم: خدایا تنهاترینم!

گفت: پس من؟!

گفتم: خدایا کمک خواستم!

گفت: غیر از من؟!

گفتم: خدایا دوستت دارم!

گفت: بیش از من؟!



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت20:06---28 تير 1392
آنقدربه آدمهای روی زمین بی اعتماد شده ام که میترسم

وقتی از خوشحالی به هوا بپرم
زمین را از زیرپایم بکشند
ما در روزگاری زندگی می کنیم

که تنها خدایش از پشت خنجر نمیزند.



وب زیبای داری به منم سربزن.منتظرم


نارنج
ساعت2:32---27 خرداد 1392
خدااااااااا

علی
ساعت21:29---14 خرداد 1392
سلام وبلاگ بسیار زیبای داری خسته نباشی از وبلاگت خوشم اومد اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم من ثبتت میکنم

فقط براش اهنگ بزار زیباتر بشه
پاسخ: مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 13 / 3 / 1392برچسب:جملات زیبا,,,, | 6:42 بعد از ظهر | نویسنده : بـــــــ♥ــــــاران |